Friday, April 9, 2010

Wow...

Någon som såg "Halv åtta hos mig" härom kvällen då ingen mindre än vår allas vinguru Bengt Frithiofsson stod som värd?
Blev väldigt imponerad över Frithiofssons hem, framförall
t av hans moderna konst på väggarna. B la fick man som tittare möjlighet att beskåda en gigantisk Roy Lichtenstein(se nedan).
Helt fantastisk!



I övrigt håller jag just nu på att ställa samman ett collage som reflekterar hur jag vill att mitt hem ska ta sig ut. Att inreda mitt eget hem är något som har tagit och kommer att ta väldigt lång tid!
Jag har varit ute på villovägar länge och inte riktigt vetat hur jag själv har velat ha det. Det är lätt att ge råd till andra, men när det gäller mig själv ja, då blir jag osäker.
Med collaget lägger jag dock samman bilder som faller mig i s
maken tillsammans med möbler och konst som jag känner dragning till.
Collaget blir således en bra grund att bygga mitt hem på. Bit för bit faller allt på plats.

0 comments:

Post a Comment