Sunday, May 23, 2010

Sommarens favorit...


Åh, våren har fullkomligt exploderat. Vilket vackert väder och vilken värme sen då!
Jag hade inte ens brytt mig om att ta fram sommarkläderna och vinterjackan hängde fortfarande framme(och användes), och så plötsligt bara var den här, våren!
Idag vill tipsa er om min absoluta favorit i sommar- nämligen plastmattorna som finns att få tag på både här och var(b la hos Jysk) och som går att få i alla tänkbara härliga färger. Dessa plastmattor fungerar att ha både inom- och utomhus; i hallen, i köket, på altandäcket, balkongen eller varför inte direkt på gräset?

Bilder lånad från Familyliving.se

För er som undrar kan jag även berätta att auktionen gick förlorad och tur var kanske det för just nu är huset verkligen fullproppat med byggmaterial, för att inte tala om de dryga 100 kvm golv som vi var och panik-köpte på IKEA(i Jönköping!) förra helgen. En helt galen historia som jag ska få be att återkomma om lite längre fram!

0 comments:

Post a Comment