Tuesday, June 8, 2010

Stressless...

Bild lånad från Livingetc.com

Det här ser ut att vara ett hem att koppla av i! Korggungan är en favorit!
Idag har jag haft förmånen att vara ledig. När jag steg upp imorse bestämde jag mig för att det här fick bli en dag utan måsten. Kan inte minnas att jag tillåtit mig att ha en sådan dag på väldigt, väldigt länge. Så det blev långfrukost och sen gjorde jag mig iordning i lugn och ro, tog en tur till affären för att handla hem det som saknades. Bara det att gå i matvaruaffären utan att stressa igenom gångarna och snabbt ut genom kassan. Kändes underbart skönt, gick och strosade bland böcker och husgeråd. Underbart! Sen blev det lunch och 2 nyinköpta inredningstidningar att njuta av. Gud, så skönt att bara "vara" någongång!
Ikväll ska jag lägga in lite ny (motions)musik på min Mp3- spelare. Längtar efter att komma igång med lite träning på löpbandet. Får vara några dagar till så förkylningen hinner ge med sig!
Ha en skön kväll!

0 comments:

Post a Comment