Thursday, November 12, 2009

Julstämning...

Bild lånad från Potterybarn.com

Någon som börjat komma i julstämning ännu?
Tittar man på de Amerikanska sajterna är julen i full gång. Själv har jag inte riktig fattat att vi är så långt fram på året som vi är. Kanske är det gråvädret och den relativt höga temperaturen som styr detta!?
Idag har jag skrivit ut min alldra första faktura ut till kund(hurra!). Dataprogrammet jag skulle använda var ingen lätt match och det hann bli mycket frustration innan allt blev korrekt. Men skam den som ger sig!
I övrigt kan jag berätta att den "Mentala dieten"(läs tidigare inlägg) som jag började med för ett litet tag sedan är betydligt svårare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag har tagit mig igenom någon enstaka dag men inte längre än så, så det här lär ju pågå ett tag. Ett riktigt Wake- Up Call!
Hoppas ni alla får en härlig dag!

0 comments:

Post a Comment