Thursday, August 27, 2009

A dream coming true...

Nu kan jag inte hålla mig längre, jag bara måste få berätta att en sedan länge gammal dröm idag har blivit verklighet.
"Tinas Home Service" är fött och jag är härmed Egen Företagare.
F- skattesedeln från Skattemyndigheten är kommen och idag kom så även Registreringsbeviset från Bolagsverket.
Min firma vilar på 4 grundpelare: Städ- Omvårdnad- Organisering-och inredning liksom husdjurstjänster.
Företagets bärande krafter är:Trygghet-Kontinuitet- Noggrannhet- och Effektivitet. Lägg dessutom till en smula talang, personlig lämplighet och erfarenhet så får du en komplett bild.

Med andra ord: Om ni behöver hjälp inom något av ovan nämnda områden är det bara att höra av sig till: tinashomeservice@telia.com så kan jag maila över lite mer info om företaget. Jag är verksam i Blekinge Län men vänder mig även till närliggande kommuner och Län.
Varmt välkomna!


0 comments:

Post a Comment