Sunday, September 20, 2009

Loppis...


Ja, igår bar det iväg på Loppis och vi gjorde en bra förtjänst under de timmar vi var där. Bäst sålde kläderna, frottén och påslakanen jag hade med mig. Sämst gick kökstillbehör och andra prydnadssaker (finns nog ett överflöd av detta!?).
Vädret var helt fantastiskt och det hel blev till en helt underbar dag helt enkelt!
Denna veckan tänker jag ta lite mini-semester från bloggvärlden. För er som inte har följt bloggen från start kommer jag att köra lite favoritinlägg i repris. För övriga(som varit med sedan start) hoppas jag kunna väcka liv i de gamla inläggen och inspirera på nytt!
I nästa vecka kör jag så igång med en "Få ordning där hemma"- kampanj där jag steg för steg och rum för rum tipsar och ger råd om hur du skapar ett välorganiserat och harmoniskt hem. Häng med du med!
Ha en bra dag!
Kram på er!

0 comments:

Post a Comment