Sunday, September 6, 2009

Söndagsgöra...

Bild lånad från Countryhome.com

Åh, det är en härlig söndag att vakna till.
Solen tittar fram och idag ska jag bara gå runt och pula här hemma, fixa lite med tvätten, hitta lite ny inspiration att dela med mig av här på bloggen och så ska jag besöka Jysk för de ha rea på sin frotté, halva priset. Nu så här i utrensningstider bara måste de gamla uppsättningarna ut. Dem har vi haft länge, är fällda och passar heller inte längre in rent färgmässigt, sedan vi renoverade toalett- och dusch.
2 kompletta uppsättningar(mer än så behöver man inte ha) nu när Jysk har rea, går allt som allt på 800:-.
I övrigt har jag bara goda erfarenheter av deras frotté, de går att torka sig på efter första tvätten och de håller länge både i färg och form. Kan varmt rekommenderas!
Kanske blir det även lite baka av till eftermiddagen. Alltid mysigt med söndagsfika.
Hoppas ni alla får en lika skön och avkopplande dag som jag!
Kram!

0 comments:

Post a Comment