Thursday, May 14, 2009

Helg...

Så var det helg igen, härligt!
För somliga utav er kanske detta innebär att få ligga kvar lite längre i sängen på morgonen, att få börja dagen med ett långt skönt bad, hinna med att laga till lite extra god mat, som kanske avnjuts i goda vänners sällskap eller att få lite tid över för att se en bra film i TV- soffan när solen gått ner.
Andra kanske längtar efter att påta i trädgården, ägna lite extra uppmärksamhet åt husdjuren eller bara sitta ute för att njuta av fågelsång och solen som värmer...





Bilder lånade från www.homesandgardens.com

Bild lånad från www.skonahem.com

För vår del innebär den här helgen både nytta och nöje. Lite uppdateringar om vad som händer här hemma kommer under helgen.
Om en stund väntar löpbandet. 30 min promenad står på schemat idag och imorgon ska man tydligen gå en långpromenad på 75-95 min(!). Om jag ska klara av det får jag förmodligen sänka hastigheten på bandet en del med hänvisning till att jag brukar ramla av det redan efter 50 min.
Ha en underbar fredag!

0 comments:

Post a Comment