Thursday, May 14, 2009

Sofistikerad look...

Om det var någon utav er som såg Top Design på tv3 så fick ni b la följa inredaren Preston Lee, som med sin sofistikerade smak skapade helt fantastiska rum(se bilder nedan).
Med stort intresse för inredning slits man mellan alla de stilar som finns. Hur är det möjligt att gilla alltifrån Country och New england till Modern retro, Indistridesign och en Chic och Sofistikerad look, och hur får man ihop allt detta?
Det går naturligtvis inte och här ges kanske även svaret på varför jag har så svårt att inreda åt mig själv? Gillar så mycket!





Bilder lånade från www.bravotv.com

I övrigt går det framåt med träningen. Har hårdkört 50 min på löpbandet och idag kändes det faktiskt jobbigare än i måndags då det hela startade upp. Det är inte bara musklerna som ger sig till känna utan även mitt dåligt reglerade blodsocker. Sockerslav som jag är får jag nu känna av hur det dalar. Men det ger väl sig. Om några dagar har förmodligen kroppen kommit i takt igen och något socker det har det inte blivit och ska inte heller bli!

0 comments:

Post a Comment