Monday, May 11, 2009

A là naturelle

I det här vackra hemmet som finns beläget i ett gammalt biljettkontor på Bornholm har man använt sig av ljusa naturliga färger i inredningen.
Varför ska man krångla till det för sig tro?
Med en färgskala i olika nyanser av vitt och beige kan man skapa sig ett hem som är både trivsamt, lugnt och harmoniskt.


Sovrumsbilden har jag haft med i ett tidigare inlägg som handlade om New England- stil. En favorit i repris!


Bilder lånade från www.skonahem.com

I övrigt fortsätter jag med mitt power walking- program idag. Endast 30 min, men desto jobbigare kan jag tänka med intervallträning. Återkommer mer om detta längre fram.
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag. Dessutom ska jag träffa en god vän idag, vilket jag ser fram emot!
Ha en underbar tisdag alla!

0 comments:

Post a Comment