Tuesday, May 5, 2009

Mors make over...

För en tid sedan skrev jag om min mors(och styvfars) vardagsrumsprojekt. Inspirationen kom att hämtas från en av Slettvoll´s miljöbilder.

Och så här blev resultatet...




Ny soffgrupp köptes in liksom Kelimmatta, lampskärmar, pläd och kuddar. Resten, såsom lampfötter, soffbord, sidobord, antika stolar, skåp, krukor och prydnadssaker fanns sedan tidigare i vardagsrummet eller på andra platser runt om i huset. Gardinerna hade jag liggandes, helt nya i förpackning. Härligt att de äntligen kom till användning!
Som jag alltid poängterar så behöver det inte kosta en förmögenhet att göra en make over. Allt måste inte köpas nytt! Blanda gammalt och nytt!


Tusen tack för att jag fick möjlighet att än en gång hjälpa till, alltid lika roligt!







0 comments:

Post a Comment